.

.

Sunday, May 5, 2013

Etude House Sweet Recipe All Over Colour PK001 Blueberry Cheese Cake


I seriously had to download a new internet browser for blogger to work properly wtf
Anyway, much like the last one of these I reviewed, I'm still having trouble with how creamy it is on my eyes and how dry it is on my lips; whenever I put moisturizer on my lips beforehand, it just flakes up and my eye primer seems to do nothing for cream eyeshadows and once again I don't usually wear blush, even though I should. ;u;

Firstly, when I put it on~

It's a super cute pinky colour~ Even though I assumed it'd be a dark purple? LOL I just... Assumed because of blueberry? Idk it's a cute colour nonethless. (Lately I'm wearing a darker BB cream because of the cats wink accident and I'm waiting for my new BB to come in ;a; stawp judgin my darkness)
And eyeshadow~
Looked super cute and made my lenses look even pinker when I was wearing it, but there was still this problem;
 After an hour, the eyeshadow will immediately aim for the crease in my eye even with primer...
And when it's a lipstick, it drying out and becoming a less cute colour (omg please ignore my faces I'm not sure why I wanted to duckface so much in one day??? this is a horrible photo ngl)

I mean, they are SUPER CUTE when you put them on but I don't think I'd really suggest them unless you enjoy fixing up your makeup every hour or so or you really /really/ want this colour and will deal with the pain of it. I mean, I loooooove the colour but it's just a really big pain? :<
My likes/dislikes are basically the same as the previous one, I'm going to keep trying out the colours in different ways but I don't think it's going to get better. ;~;

OOTD from the 29th when I was going to post this orz
Cuuuutest top ever! ;u;
I'm also going to start posting my gets onto my instagram so I stop cluttering the blog with too many clothing trips LOL
Also thinking of changing my url but I'm not sure. ;~;

4 comments :

  1. what will you change your url to? and thats annoying about blueberry color thing, i've heard thats a problem with 'all over' products tho. have you tried using a lipscrub before applying it?

    alsooo what bb cream did you end up getting?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm not entirely sure what I should change it to yet. ;~; I might change it to what my other urls are (sobori) or something of the like. ;~;
      Yeah, I have read a few reviews about all over products doing this kind of thing but completely tossed it that knowledge out the window when I bought all of these LOL

      Ooohh I'll definitely try a lipscrub the next time I use these~ :o

      And I got an Etude one... Precious Mineral BB Cream. :> I had quite a few testers of it so I tried them out before buying it. ;u;

      Delete
    2. sobori is cute ~ but yea i just went with the same name/username i use everywhere cause i couldn't think of a better one lol @_@

      and ooh cool i look forward to your review of it ~ i actually have like 2 different bb creams on their way to me, as well as that new tony moly cc cream lol so much money spent on cosmetics sigh sigh

      Delete
    3. Yeah, it is. ;u; Your url is super cute. hahah. :>
      I understand though, usually my urls are universal and if I change one I'm like, "Hmm... I should probably change the other."

      I really can't wait for it to arrive because the current one I have is a Liole one and it's too dark because I bought it a year+ ago when I was a little darker. ;A;
      LOL I understand that too! I buy way too much so currently I'm not allowing myself to buy more until I review every single one I haven't. :P

      Delete